Isnin, 14 Mac 2011

PeRgi Tak KembaLi


salam
semalam aku dikejutkan dengan berita kehilangan salah seorang kawan ketika belajar di SMKAWA dlu.



Masa mula-mula dapat berita aku terkejut,tak percaya.Bila aku bukak FB dan tengok dalam groups,memang betul.Kawan aku dah pergi buat selamanya.Bila baca post-post,sebak rasanya.Aku pun tak maklum sangat tentang kejadian yang menimpa awrah.Cuma yang aku tahu,arwah excidnt di Tambun Perak.Arwah meninggal 13/3/2011.Pada 15/3 arwah akan menyambut ulang tahun kelahirannya.Hanya tinggal beberapa hari lagi.Sampai sekarang aku sebak tak terkata.

Arwah memang seorang yang baik,mudah bergaul,ceria je sokmo.Walaupun aku tak pernah sekelas dengan arwah,kami pernah bekerjasama ketika pertandingan sketsa tahun 2009.Masa tuh arwah memang seorang yang ringan tulang,tolong kami mencari idea dan membantu mengangkat barang.

Kehilangan arwah memang dirasai semua orang terutama geng-geng arwah.Doa aku agar arwah tenang di sana dan ditempatkan bersama orang yang soleh.Amin....
Harapan aku juga agar aku dan kawan-kawan yang lain dapat menerima ketentuan ini.Yang hidup pasti kembali,cuma waktu sahaja yang membezakannya.jangan terlalu mengikut emosi,biarlah arwah tenang di sana.Maafkan segala kesalahan arwah jika ada,halalkan segalanya untuk arwah dan sama-samalah sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah.

Belasungkawa (Mohd Fakhrul b Mohd Husin_15/3/1992-13/3/2011)

1 ulasan: