Rabu, 9 Mac 2011

Lanchang Ohh Lanchang

salam dihulurkan...(cepat sambut)

Kali ni,aku akan cerita apa yang berlaku masa aku di kem reakrasi.Sebenarnya ikut perancangan,unit aku Pendidikan Seni Visual dan Unit-unit lain akn pergi siri 2 iaitu pada 1-3 April.Di sebabkan ada sikit masalah,kitaorang kane pergi pada 11-13 mac 2011.Aku memang tak sedia pun nak pergi kat sana.Tapi aku fikir.Measti ada hikmah.Cuma perlu bersabar je apa hikmahnya.Jom layan gambar pulak.







kami sampai kat sana dalam pukul 4.Perkara utama yang peru dibuat ialah mendirikan khemah.Dengan bantuan pak cik drebar bas,kami mendapat pengalamn mendirikan khemag bersegi tiga.



aktiviti pertama kami ialah masuk hutan.Gambar lopak air kat atas tu sebenarnya bekas tempat babi hutan berkabung.Nasib kami baik sebab tak tersempak ngn binatang tuh.


kami berpeluang beri makan,pegang dan naik atas gajah ni.




ni pula anak-anak orang asli.


pakaian tok batin diorang punya telah dicuri....



dapat pegang rusa secara live....best...



bergambar bersama dengan buruang unta,kijang dan rusa.


masa ni jejak kelawar.




bersiap-siap untuk berkemas.



sebelum pulang bergambar kenang-kenangan.

sowi la.Aku tak ada mood sangat nak menulis malam ni.Kawan aku meninggal sebab xcident kat Perak petang tadi..Walaupun tak rapat sangat,tapi kami pernah bekerjasama ketika pertandingan sketsa masa F5 dulu.Arwah memang baik dan mudah bergaul dengan orang.Semoga arwah dicucuri rahmat-Nya.
Al-fatihah buat Mohd Fakrul b Mohd Hussin.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan