Rabu, 16 Mac 2011

drAgoN BaLL

السلام عليكم
ok.Entri kali ini akan membawa anda mengimbau kenangan masa kecik-kecik dulu.Ingat lagi kepada Dragon Ball?Sebenarnya dragon ball ada 7biji semuanya.Ayat ni selalu aku guna untuk kenakan orang.Kalau kat pantai timur kami tak berpeluang nak tengok dragon ball pada hari ahad sebab sekolah time tuh.Jadi,hanya sekolah di kawasan pantai barat sahaja yang berpeluang melihat kesinambungan episod yang dimainkan pada hari tu.



Aku sendiri tak tahu di mana kekuatan cerita tu sampai aku pun minat nak tengok cerita ni.Aku still ingat muzik dia walaupun tak hafal sangat lagu cerita tuh.Emmm,bila ingat balik-balik terasa lucu la plak.Aku relatak tidur balik lepas solat subuh(kantoi) hari sabtu tuh semata-mata nak tengok cerita yang dimainkan pada waktu pagi.Bila dah habis cerita tu,mula la berebut dengan adik-beradik lain nak mandi dan basuh kasut sekolah.Budak-budak katakan.

Sekarang aku dah besar.Kartun tu pula dah tak disiarkan lagi(tapi tak tahu la kalau still disiarkan)nanti bila aku dah ada anak cucu cicit ciok,aku akan cerita semua ni kat diorang.Kasi diorang jeles sebab diorang tak dapat tengok dragon ball.HahahahaHahahah

ok,aku tinggalkan korang dengan video ni.Mana la tahu boleh mengubat kerinduan korang pada zaman kanak-kanak.


ok,Babai

4 ulasan:

  1. salam..Dragonball memang ad 7 biji semuanye haha tp plg best Dragonball Z la..peace

    BalasPadam
  2. wsalam..dua-dua best....byk lagi krtoon yg best2 lagi...

    BalasPadam
  3. ehh dah tak ade ke ? huhu , dulu tiap2 pagi saya selalu bangun awal subuh sebab nak tgk , awal sgt bangun haha . best sangat2 kan cite ni ?

    BalasPadam
  4. sy pun xpasti sama ada crte tu dimainkn lagi ke tak.sekrg dah sibuk beljar,tv pun tgok seminggu sekali.kadng2 2minggu sekali..mmg best ctre tu..

    BalasPadam