Rabu, 16 Mac 2011

caRa hiLang Stres

السلام عليكم

anda stress?perlukan bantuan?jangan risau,saya akan membantu anda untuk menghilangkan stress tersebut.Saya hidangkan anda dengan gambar-gambar di bawah.Selamat menonton




sapa kata burung tak pandai makan jajan?

burung pun pandai merokok tau...!!!

sapa lagi kuat??Aku ke kamu?

wasuPPP bebBB!!!

wacaa!!!!kalau berani datang la...

burung pun teror baca dan fikir tau.Jangan main-main

okeh.Untuk gambar burung kita berhenti setakat tu je.Macam mana?Sudah hilang stress?kalau belum JOM tengok gambar kat bawah pulak.

Gosok jangan tak gosok

wacaaaaaaaaaaaaa!!!!

mana satu yang betul?

dushhh!!!ambik kau.sape suruh stresss

ahhh tidak tanganku pecah!!!

urghhhhhh,makan budak!!!

Sejuk la kat bawah ni...
ko nak buat pe dalam bingkai tu???

ada masalah ke dengan kaki aku ni?

petua menyerikan wajah
gunalah kacip fatimah untuk slim macam saya

Baiklah.Begitulah cara yang dapat saya bantu untuk menghilngkan stress anda semua.Jangan terlalu stress kerana stress boleh membunuh kita.Ingat Allah sentiasa.Jika kita ingat Allah,Allah akan ingat kita juga.Assalamualaikum.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan