Selasa, 15 Mac 2011

BeruBah

السلام عليكم
Emmmm...sihat semua?Ada bau sesuatu yang baru tak??emmm...ce bau ce bau(BACA GAYA USOP).Bau tak??Heheheheh...Ofkos ada bau kan.Okeh,malas nak panjang-panjang.Blog aku sekarang dah berubah wajah.dari header,lambang,huruf,warna dan semua la.Boleh dikatakan dalam 90% berubah.Sehari suntuk aku dok menghadap toturial blog-blog senior,maka ini la hasilnya.

Kalau ditengok ditenung dilihat dikelih disekondeng,memang aku tak puas hati dengan gaya hiasan blog ni lagi,tapi mata aku dah penat sangat nak mengeja.Kali ni,aku berpuas hati sebab aku hias guna idea sendiri,guna pengethuan sendiri tanpa bantuan cape-cape.Sebelum berlabuh tirai ce dengar ce dengar dulu lagu ni..


saja suruh dengar,kalau tak nak dengar pun tak pe.

يأتي مرة أخرى





Tiada ulasan:

Catat Ulasan