Rabu, 23 Mac 2011

WataNiah

السلام عليكم

semua sudah tahu yang hari ini pelajar SPM 2010 mengambil slip keputusan masing-masing.Tak terkeculi sekolah aku.SMKA WATANIAH.Wataniah?Sekolah askar ke?Hahahaha.Aku boleh ketawa je kalau ada orang tanya cam tu.Nampaknya sekolah aku ni belum femes.Ok,aku mengaku sekolah aku tak femes jadi meh sini aku femeskan.Kalau nak tahu sejarah macam mana nama WATANIAH ni dapat,try tekan link ni.Kalau nak cerita terlalu panjang,jadi baca sendiri la.Sebelum tu,meh tengok persekitaran sekolah aku.

Gambar SMKA Wataniah
Dewan Besar Abdul Latif

p6190050.jpg
 taman kaktus

Rindu kat bilik kaunseling ni.

Ummi Pengetua

untuk pengetahuan,pencapaian SPM tahun ni meningkat.Tahun ni mendadak naik.Sampai aku naik pelik.Yang 12 tu sebab ambil mata pelajaran tambahan.Kalau ikutkan,7orang yang strgt.

12A : 1 orang

11A : 6 orang
10A : 4 orang
9A   : 1 orang
8A   : 8 orang
7A   : 5 orang
6A   : 25 orang
5A   : 25 orang
4A   : 29 orang
3A   : 23 orang
2A   : 8 orang
1A   : tiada

Kalau nak banding,aku tak dapat banding dengan betul sebab aku tak ingat bilangan yang dapat A tahun lepas.Cuma yang aku boleh bangga ialah,tahun ni semua calon mendapat A.Paling rendah pun 2A je.Tak ada yang dapat 1 or tak dapat langsung.Memang berjaya la misi sekolah iaitu SMKAWA TERSOHOR 2010.Tahniah dan terima kasih kepada semua cikgu-cikgu SMKAWA yang telah banyak berkorban.Tahniah juga kepada semua calon SPM 2010 dan selamat menyambung pelajaran ke lebih tinggi.Kalau yang mintak IPG,untung-untang dapat kat Melaka,boleh la kita balik sekali ye.Terima kasih kerana mengeja.Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan