Isnin, 21 Mac 2011

KuCing Pun Tahu

 
Si Putih: Eh,ada awek cun la..tak boleh dekat,tengok dari jauh jadi la.


Si Tudung Merah:Kenapa la Si Putih tu dok tengok aku je?Tahu la tudung aku lawa.


Si Oren: Tak boleh jadi ni,nampaknya Si Putih nak mengayat Si Tudung Merah.Aku kena bersenam ni.Kasi otot-otot naik,baru Si Tudung Merah terpikat.




Si Hitam: Si Oren,kau jangan perasan la.Si Tudung Merah hak aku la.


Si Oren: Untuk menentukan Si Tudung Merah siapa yang punya,meh kita beradu tenaga.Wacaaaaaaaaaaa!!


Si Belang:Alamak,Si Oren dan Si Hitam bergaduh la.Baik aku dok menyorok bawah meja ni.Nanti tak pasal-pasal aku kena panggil jadi pengadil.


Si Kelabu:Eleh kau ni Si Belang!!.Tu pun takut.Tengok ak ni,biasa je.Best apa tengok kucing bergaduh.


Si Kembar Tiga:Ada kucing gaduh la,meh kita join.Walaupun kita kecik,tapi kuat je.Apa yang penting,kerjasama.


Wonder Pets:kami sangat bangga,trenmak kami diguna pakai.La la la la la la.


Si : Sabar-sabar Si kembar Tiga,jangan masuk campur urusan diorang.pandai-pandai la diorang setelkan sendiri.


Si Hitam:Ampun Si Oren.Aku mintak maaf,jangan cakar aku.Plez...


Si Oren:Lain kali jangan dok menyampuk je.Suka hati la aku nak buat apa.Ada kaitan dengan datuk nenek monyet atas pokok belakang rumah kau ke?



Si Hitam:Belakang rumah aku tak ada monyet,ada kera je.Tapi,aku janji tak nak buat lagi.
Si Oren:Meh ikut aku dulu sebelum aku maafkan kau.
Si Hitam:Pergi mana?


Si Oren: Urutkan aku sikit,urat aku terseliuh la masa bersenam  tadi.
Si Hitam: Ok ok.(padam muka,eksyen je lebih)


Si Coklat: Emm,tenang aku tengok diorang cam tuh.

Terima kasih kerana mengeja.Assalamualaikum.

3 ulasan:

  1. boleh je....copy imge dah dapt sekoq..copy lgi dpt sekoq...copy byk2,boleh la byk..hahah

    BalasPadam